Startsida

lördag 29 september 2012

Tillbaks igen!

Har landat hemma i vardagen igen efter en tokintensiv tjänsteresa till Brasilien. Landade i onsdagskväll men en härlig blandning av jetlag och förkylning gjorde att torsdag och fredag försvann som i ett töcken. Idag har jag njutit i fulla muggar av häng med barnen! Underbart!!
Jag börjar också så sakteliga vänja tillbaks mig till normala portioner och normal kost efter en orgie i socker, mackor och för stora köttportioner.
Summering av de senaste sju dagarnas träningsrillfällen: 0. Om jag inte räknar att kolla på fotboll och spela bowling...

Imorgon blir det ordning och reda. Då ska jag på första PT-tillfället av tre (de som ingick i SATS-kortet). Återkommer med rapport. Och troligen some breaking news....

1 kommentar:

  1. Åhhh tjänsteresa till Brasilien låter helt underbart! Även om jag förstår att det var en massa jobb. Är du ingenjör?

    SvaraRadera