Startsida

torsdag 20 september 2012

Packning pågår

Här packas det för fullt. Imorgon drar jag iväg på tjänsteresa i annan tidszon och kommer hem onsdag kväll. Jag har inga stora ambitioner på varken kost eller träning. Kosten får bli det som bjuds, men den här gången är det inte fritt fram för allehanda godsaker bara för att jag är ute och reser (inga croissanter!! Och nu har jag lovat!). Har stoppat ner några bars i resväskan för eventuella nödfall om det blir långt mellan måltiderna eller så.

Det ska tydligen finnas gym på hotellet, men jag tror att det egentligen innebär några löpband bara. Träningskläder har i alla fall packats ner och självklart får gummibandet följa med om jag får en stund över vid något tillfälle, men jag tänker inte känna något tvång. Det ska vara för att det känns roligt i så fall. Jag vet att jag brukar behöva ta varje chans till vila när jag väl får vara för mig själv på såna här resor - intensivt program och jetlag på det. Så lyssna på kroppen får det bli. Men så länge grejerna är med finns ju också möjligheten att träna om andan faller på.
Min kompis från tidigare resor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar