Startsida

torsdag 6 september 2012

Bara 3 hekto...

...kvar till en handväska!! Jag har lovat mig själv att jag ska köpa en ny fin handväska när jag nått delmålet 10 kgs viktnedgång. Och nu är det nära - jag menar vad är tre hekto, en chipspåse, inte ens ett halvt mjölkpaket...

Undrar vilken jag ska välja.. Nu får jag sån ruskig beslutsångest. Bara för att jag får unna mig. Annars brukar jag sällan ha några problem att hitta väskor jag vill ha. Ska nog surfa loss ikväll. Och spana på Arlanda dit jag ska imorgon. Ska jag ha en klassisk svart som passar till allt? Eller ska jag unna mig att köpa en galen väska som jag aldrig annars skulle köpa?

Kanske det vore kul med en sån här att lysa upp höstmörkret med?

En solgul Mulberry Alexa
 Men först måste de där 300 grammen bort. Det fixar jag till nästa vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar