Startsida

fredag 14 september 2012

Rapport från torsdagsmyset

Kill i halsen och nysningar i mängder - jag avbokade yogan igår kväll och ställde in morgonträningen imorse i förebyggande syfte. Jag har INTE tid och lust att bli sjuk nu!

Torsdag kväll blev istället en lugn hemmakväll. Det vankades rester till middag och Liten chockerade med den oväntade kombon Keso och ketchup! Sen spelade vi "Försvunna diamanten" och "Rita Gissa" hela familjen. Härligt med lite familjemys så där mitt i veckan!

Lullade runt hela kvällen med raggsockar och mjukiskläder.
Fixade FANTASTISKT god smoothie till mig själv och Mannen. Piña Colada á la Beatatjata! Jag intog min i ryggläge i soffan, han njöt sin lite mer på språng - upptagen med att fixa och dona med nya routern. Men omdömet var samstämmigt - vilken höjdare!
  


Receptet kommer här (tillräckligt för två):
2 dl kokosmjölk light
2 ananasringar
1 dl apelsinjuice
1/2 frusen banan (eller kanske mer en hel liten - se bilden)
1 dl vaniljproteinpulver
1 msk kokosflingor
Mixa allt spara lite av kokosflingorna och strö på toppen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar