Startsida

söndag 30 september 2012

Bekännelse

Den senaste tiden har jag undrat vad det här är för blogg egentligen. Träningsinläggen har inte direkt duggat tätt. Och rapporterna om viktminskning har försvunnit helt. Skulle däremot lätt kunnat skriva en blogg om extrem kvällströtthet eller avsmak för frukostgröten..

Det är nämligen så att jag mitt i viktkampen har insett att jag väntar vårt tredje barn. Det känns såklart fantastiskt! Men, det har också tvingat mig till lite omtag och funderingar om vad det här innebär för kosten, träningen och inställningen.

Fokusmånaden som jag hade tänkt lägga nu i oktober kommer att gå ut på något helt annat. Mer om detta och om inställning, farhågor, funderingar mm i ett annat inlägg. Sådär! Nu är det out in the open! :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar