Startsida

torsdag 26 september 2013

Tänja på navelsträngen

Jag har verkligen världens goaste ungar och det är så härligt att gosa med en liten bebis, men ibland behöver jag verkligen få påminnas om vem jag är när jag inte är mamma Fredag. 

Idag har jag och Mini tränat på att vara ifrån varann. Först nästan en full arbetsdag på jobbet. Så skönt att få gnugga de grå och vara sitt vanliga jag. Skicka mail, sammanställa, strukturera, ställa rätta frågorna, äta lunch och prata vuxensaker, sminka sig för den delen... 

Efter ett kort stopp hemma för matning och gos blev det sen en sån där härlig kväll som man bara tankar tunnor av energi av. Middag inne i stan med finaste Vännen som man kan ventilera högt och lågt med, inspireras av och skratta med. En sån där vän som har all historik och inte är rädd för att säga det man behöver höra. Och ett glas vin unnade jag mig också. Glad och nöjd är jag nu på väg hem till lilla skruttan och de andra. Imorgon ska vi vara tillsammans hela dagen igen! 

Dagens motion? Att gå i högklackade stövlar en hel dag, det var inte igår. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar