Startsida

tisdag 17 september 2013

Bokslut vecka 37

Förkylning och nackspärr. Ingen bra kombo för att räkna träningspass. Summerar tre svettiga promenader på totalt dryga 18 km. Helt okej. 

Ingen planka alls har det blivit. Dels var jag seg i starten och sköt på det och sen kom nackspärren och då kändes det inte så lockande. Underkänt på det. Men med tanke på anledningen får jag godkänt av mig själv ändå. Skönt det är att vara sin egen domare! 

Och två dagar in i vecka 38 (och fortfarande inte kry) ser det inte ut som att det här blir någon lysande träningsvecka heller. Men jag tänker inte sura, bli stressad och få panik över det. Sånt händer. Jag kommer att träna igen när jag blir friskare. Så är det. 

Och så sippar jag vidare på mitt nyinköpta (överraskande goda!) gröna te och knaprar på några cashewnötter. Ett sjysst kvällsmellis som avrundar en rätt bra matdag. För maten kan jag ju sköta bra, även om jag snorar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar