Startsida

lördag 15 februari 2014

Gott & Blandat på en lördag

Äntligen! Nu är jag frisk i halsen och imorse stod stjärnorna rätt. Överkroppen fick jobba. Det bidde en timme axlar, biceps, triceps och rygg och det var så skönt. Nu är jag igång igen! Jag lyssnade på Värvet i lurarna och det var härligt att stänga ute allt ljud och vara i sin egen värld trots att det var rätt fullt på gymmet.

Oplanerad färgmatchning

En bastu på det och så lite guldtårar framför TV:n. Charlotte Kalla. Jag är bara såå impad. Den där upphämtningen ska jag ha med mig nästa gång ett löppass känns tungt. 

Och apropå löpning surfar jag runt och drömmer om ett par nya löparskor. Det börjar bli dags för en ny investering och det får gärna bli något färgglatt med vårkänsla...

Spruckna älsklingar som nu fått bli inomhusskor







 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar