Startsida

onsdag 19 februari 2014

Dagens dilemma (i-landsproblem)

Beslutsångest! Vilken färg jag ska ha på mina nya löparskor...? Jag har nu provat ut att det blir ett par Asics Gel Kayano, men sen är det det där med färgen contra besväret. 

Jag har lite svårt att nöja mig med standardfärgen som finns överallt när jag har sett att det finns en karamellfärgad skönhet (den gröna med gula snören) på den stora butiken inne i stan. Hur och när ska jag hinna dit!? Eller ska jag kanske ha den coola svarta med blåa ränder och gula sulor, men den måste beställas från USA... 

Kanske är det ändå tillräckligt glatt med rosa/lila, fast de orangea inslagen stör mig? Vad tycker ni - spelar färgen på skorna någon roll?  Snabba är de ju oavsett, och sköna som en dröm.

4 kommentarer:

  1. Liiite roligare tycker jag allt att det blir med fina skor men huvudsaken är ju så klart passformen.
    Åååh, gillade de gröna supermycket! Väldigt snygga.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med! Fina skor gör mig springsugen, men det bästa med de här är att de sitter som en smäck.

      Radera
  2. Jag röstar på de gröna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för medhåll! Det gör jag med. Måste bara ta mig in till Löplabbet...

      Radera