Startsida

tisdag 22 oktober 2013

Det tuffar på - vecka 42 i korthet

Det är så mycket roligare att summera denna träningsvecka än den förra. Jobbade visst ihop till:

- tre hemmaträningspass. Hittade appen Casall T.O.D och det tog hemmaträningen till en ny (svettigare) nivå.
- tre ordentliga barnvagnspromenader, varav två på samma dag (dagsrekord 17 km!). Totalt 23 km.
- ett pass bodycombat. Ojojoj vad man kan få märklig träningsvärk av detta. Tydligen har jag muskler i ryggen och sidan som jag inte trodde fanns, för att inte tala om på bak/utsidan av knät.
- tre tillfällen planka

Känslan är att det var en bra matvecka också. Men jag inser att jag har lite dålig koll. Jag tror till exempel att jag överdoserade kraftigt på mörk choklad. Jag funderar på att föra lite matdagbok under ett par veckor för att få en bättre överblick. Kanske blir det läge för detta vecka 45 när jag börjar jobba deltid och det är dags för ett nytt träningsupplägg. Ska fundera lite kring detta.    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar