Startsida

onsdag 20 november 2013

Sex dagars tystnad

Av ingen särskild anledning har det blivit oplanerat tyst här på bloggen den senaste tiden. Man skulle ju kunna tro att det är för att jag har misskött träningen eller kosten eller både och. Men så är det faktiskt inte, det är bara lathet/skrivkramp. Jag har snarare kommit in i ett flyt där de senaste två veckorna varit riktigt bra. Hittills har det gått över förväntan att kombinera jobb, föräldraledighet och tid till träning. 

Veckan som gått har också bjudit på flera andra tillfällen till boost på välbefinnandekontot. Mannen och jag har varit på date (barnfri sådan, såklart), jag har varit på spännande fotbollslandskamp, jag har pussat på och gosat med alla mina barn (men mest med Mini av förklarliga skäl) och hängt med mina föräldrar en del. 

Efter den här veckan borde jag vara full av energi och glädje, men ikväll är jag så trött att jag  skulle kunna somna sittande. Håglös, tung i kroppen och storgäspande. Kan förklaringen kanske vara att det verkar vara hosta på gång..? Håller tummarna för att den drar vidare utan att stanna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar