Startsida

onsdag 27 november 2013

Dagens..

Mest efterlängtade
Den där bebistanden som vi sett tecken på ett tag nu. Kan den inte bara spricka igenom!? 

Vuxna beslut
Att, med risk för att bli bemött som hypokondriker och nojig, boka tid för att kolla upp varför jag den senaste tiden får hjärtklappning, yrsel och hugg i bröstet lite då och då. Och att lova mig själv att inte träna förrän läkaren har sagt ok. Tid bokad på fredag. 

Mest misslyckade 
Julklappsshopping på nätet som bara resulterar i att jag halkar in på sånt som jag själv vill ha. Oj, nytt träningslinne, längdåknings/löparkläder, sååå fina smycken från Edbladhs, senaste boken av favoritdeckarförfattaren... Men jag har i alla fall inte klickat hem något. Inte ännu.

Soundtrack
Tvångsmässig lyssning på jullåtar i alla de former på Spotify. Detta för att skapa lite julstämning och inspirera till adventsfix inför glöggbjudning på lördag... Det går sådär. Jag är inte där än mentalt. Det är ju åtta grader plus och solsken ute. 

Utflykt
Ica Maxi med stor vagn. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar