Startsida

fredag 22 november 2013

Googlekväll

Vad skulle jag göra utan Google!?

Igår ägnade jag först en lång stund åt att läsa på om vad som är den mest optimala träningen för fettförbränning. Men det fanns så mycket att läsa att jag mest blev ännu mer förvirrad. Slutsatsen blir att jag nog ändå fortsätter med min blandning av promenader, spinning något löppass och styrketräning. Men nu känner jag mig styrkt i att det liksom inte borde bli fel att slänga in ett extra spinningpass hör eller där om det skulle bli läge för det. Även om lågintensiva pass egentligen är mer effektiva på pappret. Men - återigen - den bästa träningen är ju den som blir av!

Sen ägnade jag en bra stund åt att läsa tester av pulsklockor. Vilken djungel! Jag vill ha en enkel klocka med GPS, gärna med funktioner för intervallträning och mätning av pulszoner. Ska det vara så svårt? 
Hallå tomten! Nån av de här kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar