Startsida

onsdag 13 november 2013

Fys före mys

Förmiddagspasset på SATS blev ett riktigt hårt överkroppspass. Idag satsade jag på tyngre vikter och färre repetitioner än vanligt (tre set x fem, åtta eller tio repetitioner istället för femton) och la fokus främst på axlar och biceps. Vissa övningar körde jag fler än tre set och ökade vikt för varje set för att sen köra till max. Det var lite folk i gymmet och jag hade tid att bara köra utan något program eller tanke. Underbart! Avslutade med dagens plankor. Check på den. 

Så här glada är vi över att få åka och träna

Eftermiddagspasset går i lugnets tecken. Idag har vi ingen tid att passa eftersom storbarnen leker hos kompisar efter fritids. Det betyder tid för soffmys och tid att sitta still med sovande Mini i knät. Och det betyder att jag äntligen har tagit mig för att börja titta på säsong ett av Downton Abbey som alla pratar så gott om. Trivsamt värre! 

Ryggläge med gosig bebis i knät 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar