Startsida

onsdag 22 augusti 2012

Toppenkväll

Nyss hemkommen efter en härlig träningsdate med underbara kompisen M. Vi hade planerat att ses för att jogga mitt emellan där jag bor och där hon bor. Vädret ville annorlunda - regnet öste ner. Istället fick det bli plan B - det ligger ett SATS precis där vi träffades. Jag har inget SATS-kort, men fick hänga med som gäst till M. Just det här gymmet var nytt för oss båda. Vi bestämde oss för rodd som uppvärmning och körde sen ett ordentligt pass med betoning på axlar, rygg och armar och avslutade med två varv planktabata (hade egentligen tänkt tre varva, men de stackars axlarna klarade inte mer). Vad kul det var att träna tillsammans! Fokuserat och svettigt men härligt att ha sällskap. Sen avslutade vi med en bastu så vi hann med lite tjejsnack också. Underbart att kunna umgås OCH träna på samma gång. Det måste vi göra om.

Fick med mig en Vitamin Well på vägen - första gången jag smakar en sån (sist av alla med att prova, antar jag). Slurp! Så var den slut. Påminde om gammaldags svartvinbärssaft och passade lysande till ett äppel/kanelmuffins!

Vitamin B+C Koffein med smak av svarta vinbär

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar