Startsida

lördag 29 juni 2013

Äntligen!

Vi kom oss iväg! 

Har längtat så efter att åka och bada den senaste veckan. Det är inte ett projekt jag vill ta mig an med tre barn utan assistans från ytterligare ett par vuxna händer och ögon. 

Men lördagslediga Mannen var pigg på idén och vi packade kylväskan, picknickfilten och plastbollen. 

Och det badades (tre femtedelar av familjen i alla fall), fikades och kickades boll en lång stund. Med glada och aktiverade storasyskon fanns det helt plötsligt tid att gulla med bäbis i skuggan. 

Och äntligen kändes det att det är sommar på riktigt. För oss med. Att sommaren inte bara pågår medan jag ammar och försöker roa  och utfodra storbarn... 


Nöjda syskon betyder nöjd lillasyster.

Någon måste ju passa Mini och grejerna - jag anmälde mig frivillig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar