Startsida

fredag 3 januari 2014

Äntligen

Så kom den då till slut. Snön, och vinterutsikten från fjällstugefönstret. 

Snart är fjällsemestern slut för den här gången och det blev inte alls som jag hade hoppats med min skidåkning (som numera bara är på längden) eftersom det inte fanns snö, och någon annan träning har det ju inte heller blivit. Men vilken vecka vi har haft ändå! 

Fokus har varit på skidåkningen för Stor, Liten och deras största kusin och de har åkt och åkt och åkt. Det har äntligen lossnat för de två mindre och Stor, som redan kunde, åker nu svarta backar utan att tveka. 

Själv har jag hängt med Mini i vagnen och lillkusinen i pulka nere i backen och hejat på de andra. Frisk luft har jag fått i massor. Och trots att jag fått svettas i spåret ser vi den här veckan som en riktigt bra investering i familjens framtida skidsemestrar. När får vi åka iväg nästa gång!?

Äntligen äntligen snö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar