Startsida

fredag 24 augusti 2012

Lycka är att svettas floder

Åh vilket grymt lunchpass det blev idag. Ny instruktör (ny för mig i alla fall) på lunchspinningen och ett alldeles fantastiskt pass. Ett sånt där när man inte kan sluta flåsa efteråt och svetten rinner i floder över ansiktet och droppar ner på cykeln och på golvet. Bra blandning på musiken, härliga intervaller, tydliga instruktioner så att man vet hur mycket man ska ta ut sig och en lagom peppig instruktör. Jessica skriver jättebra om hemligheten med att använda spinningskor här. Instämmer verkligen. Jag inser att jag verkligen har saknat spinningen när jag har fokuserat på annat ett tag. Jag ska nog se till att det blir tid för minst ett pass i veckan under hösten.
Före - se så matchad med vattenflaskan! Finns som tur är ingen Efterbild som visar stopplyset...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar